Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

ΒΙΟΛΟΓΙΑ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ- ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ-

Διαβάσαμε το βιβιλίο ΄'Απο το βάτραχο στο γυρίνο"
- μαθαίνουν πού ζούν οι βάτραχοι και τον κύκλο ζωής τους


-ΒΑΤΡΑΧΟΤΡΑΓΟΥΔΙ

Χέι Φρογκιλίνα και Χέι Φρογκιλάκι
τώρα είμαι  μεγάλο βάτραχάκι
ήμουνα ενα μικρούλι αυγό
διαφανές επάνω στο νερό


Χέι Φρογκιλίνα και Χέι Φρογκιλάκι
είμαι ένα μεγάλο βάτραχάκι
ήμουνα γυρίνος με ουρά
τώρα έχω πόδια κολυμπάω στα νερά

Χέι Φρογκιλίνα και Χέι Φρογκιλάκι
είμαι ένα μεγάλο βάτραχάκι
έχω 2 τεράστια ματάκια
για να πιάνω και να τρώω νόστιμα εντομάκια


Χέι Φρογκιλίνα και Χέι Φρογκιλάκι
είμαι ένα μεγάλο βάτραχάκι
βλέπω το φεγγάρι εκεί ψηλά
ν'ακούει τα τραγούδια μου και να με χαιρετά

βλέπω το φεγγάρι να με φωτίζει
ν'ακούει τα τραγούδια μου ,να με καληνυχτίζει

(Ο ρυθμός του τραγουδιού είναι από μια παιδική εκπομπή προσχολικής ηλικίας στην Αυστραλία το PLAYSCHOOL....εμείς κάναμε απλώς τη μετάφραση)
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε και να ακούσετε το τραγούδι από τα νήπια 






                                             
Ο Κύκλος ζωής του Βάτραχου





Απο το αυγό στο Βάτραχο






sesame street -KERMIT-κύκλος ζωής


bbc




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου