Γράψε τη λέξη του χειμώνα., an interactive worksheet by Dianellou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Η Ακροστιχίδα του Χειμώνα, an interactive worksheet by emamanou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Και τώρα....έλκηθρο!!!, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Χιονόμπαλες, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Τι έχει ο χιονάνθρωπος-, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Παιχνίδια του χειμώνα, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Ποια σκουφάκι θα φορέσει ο κάθε χιονάνθρωπος-, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Χειμώνας, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Χειμώνας χιόνι σύνθετες, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Χειμώνας, an interactive worksheet by ekkoukou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Τα γράμματα του Χειμώνα, an interactive worksheet by rozanapap
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Το λεξικό του Χειμώνα, an interactive worksheet by rozanapap
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Το λεξικό του Χειμώνα, an interactive worksheet by rozanapap
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Σύνθεση εικόνας- Χριστούγεννα, an interactive worksheet by emamanou
liveworksheets.com
liveworksheets.com
ΌΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΥΠΕΡΟΧΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΕΔΩ
Παιχνίδια για ... ζέσταμα
"Το κυνήγι του κασκόλ": Παίζεται σαν τις χρωματιστές ουρές.
"Ο Μαγικός Σκούφος": Τα παιδιά σε κύκλο. Ένας σκούφος με μουσική πάει από κεφάλι σε κεφάλι. Όταν σταματήσει η μουσική όποιος φορά το σκούφο κάνει μια πρόταση ή περιγράφει μια εικόνα με δυο λέξεις χειμωνιάτικες που του δίνουμε...Πχ. χιονάνθρωπος-καπέλο, σπουργίτι-κρύο, βοριάς- χιονοθύελλα, κλπ.
"Ποιος θα ντυθεί πιο γρήγορα;": Κασκόλ, σκούφος, γάντια...Τα παιδιά ανά δύο προσπαθούν ανταγωνιστικά να τα φορέσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν.
"Βρες το ζευγάρι": Τα παιδιά κρατούν από ένα γάντι και ψάχνουν μέσα σε ένα μεγάλο καλάθι όπου υπάρχει ένας σωρός γάντια να βρουν το ζευγάρι του γαντιού που κρατούν και να τα φορέσουν . Κερδίζει αυτός που θα βάλει γρήγορα και σωστά τα γάντια του. Δυσκολεύουμε το παιχνίδι βάζοντας στο σωρό και παράταιρα γάντια χωρίς ζευγάρι ή ακόμη βάζουμε και σκούφους και κασκόλ και ψάχνουν να βρουν ολόκληρο το σετ.
"Μουσικά σκουφάκια": Σαν τις μουσικές καρέκλες μόνο που έχουμε σκορπίσει κάτω σκουφάκια ένα λιγότερο από όσα τα παιδιά. Με το σταμάτημα της μουσικής φορούν όποιο σκουφί βρουν μπροστά τους. Όποιος μείνει χωρίς σκουφί βγαίνει από το παιχνίδι.
“Τα μαγικά κασκόλ” Κάθε παιδί κρατά στα χέρια του ένα κασκόλ και χορεύει με τη μουσική, μόλις σταματήσει η μουσική το κασκόλ γίνεται καλάμι, σκούπα, φίδι, σημαία, σχοινί, τσάντα, ζώνη αλλά και έλικας από ελικόπτερο, αλογάκι του καρουσέλ, μαγική σκούπα και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε!
"Ακροβάτης" Το κασκόλ γίνεται σχοινί τσίρκου και ακροβατώ πατώντας στα πέλματα, στις μύτες στις φτέρνες κοκ
"Προλαβαίνω;" Πετώντας το κασκόλ ψηλά, χτυπώ παλαμάκια ή κάνω μια στροφή ή βάζω τα χέρια στη μέση και πιάνω το κασκόλ.
"Προλαβαίνω;" Πετώντας το κασκόλ ψηλά, χτυπώ παλαμάκια ή κάνω μια στροφή ή βάζω τα χέρια στη μέση και πιάνω το κασκόλ.
"Το πιο γρήγορο σκουφί" Δυο ομάδες παιδιών και μπροστά στη κάθε ομάδα ένα καλάθι που έχει μέσα τόσα σκουφάκια όσα είναι τα παιδιά της ομάδας. Με το σύνθημα το πρώτο παιδί παίρνει ένα σκουφί και το περνά κάτω από τα πόδια του και το δίνει στο δεύτερο, μέχρι το σκουφί να φτάσει στο τελευταίο που θα το φορέσει και θα έρθει πρώτο. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι όλα τα μέλη της ομάδας να φορέσουν τα σκουφιά πρώτοι.
"Πετάει, πετάει" Ο χώρος οριοθετείται με ένα σχοινί. Το παιδί πετάει το σκουφί πριν ή μετά την γραμμή ανάλογα με την εντολή που θα του δοθεί.
"Πετάει, πετάει" Ο χώρος οριοθετείται με ένα σχοινί. Το παιδί πετάει το σκουφί πριν ή μετά την γραμμή ανάλογα με την εντολή που θα του δοθεί.
"Μπερδεμένες παντόφλες": Τα παιδιά φορούν όλα παντόφλες (ή μπότες). Ένα παιδί βγαίνει από την τάξη και αμέσως οι υπόλοιποι μπερδεύουν τις παντόφλες τους φορώντας διαφορετική σε κάθε πόδι. Το παιδί επιστρέφοντας πρέπει να ταιριάξει σωστά σε κάθε παιδί το ζευγάρι παντόφλες που φορούσε.
"Μπουγάδα χειμωνιάτικη": Σε δυο λεκάνες υπάρχουν σκούφοι και κασκόλ. Δυο σκοινιά τεντωμένα στο ύψος των παιδιών και μανταλάκια. τα παιδιά ανά δύο ανταγωνιστικά πρέπει να απλώσουν την "μπουγάδα" τους σωστά και γρήγορα! Μπορεί να γίνει και με ομάδες σε δυο σειρές ένα ρούχο κάθε παιδί. Κερδίζει όποια ομάδα τα καταφέρει. Μπορείτε, επίσης, να το παίξετε και ανάποδα. Τα ρούχα να είναι απλωμένα και να πρέπει να τα μαζέψουν και να τα ταξινομήσουν.Για να το κάνουμε λίγο πιο δύσκολο υπάρχουν ζευγάρια γαντιών που έχουν πάνω τους γεωμετρικά σχήματα και απλώνουν στο σχοινί τα αντίστοιχα ζευγάρια.
"Μαλλιά κουβάρια": Έχουμε κουβάρια σκορπισμένα και μπερδεμένα. Κάθε παιδί επιλέγει ένα κουβάρι που θα πρέπει σε συνεργασία με τα υπόλοιπα να ξεμπερδέψουν και να τυλίξουν τα κουβάρια τους σωστά.
"Ιστός αράχνης": Εξηγήστε ότι θα φτιάξετε ένα γιγαντιαίο ιστό αράχνης αλλά αυτό μπορεί να γίνει αν ο καθένας κάνει τη δουλειά του. Κάθονται στον κύκλο. Ο κύκλος να είναι αρκετά μικρός ώστε να μπορούν να κυλήσουν το κουβάρι ο ένας στον άλλον. Ξεκινήστε από ένα παιδί που του δίνετε την άκρη του κουβαριού και το κουβάρι. Πρέπει να χρησιμοποιήσει το ένα χέρι για να κρατάει την άκρη και το άλλο για να κυλήσει το κουβάρι. Το κυλάει σε άλλο παιδί που πρέπει επίσης με το ένα χέρι να κρατήσει το σκοινί και με το άλλο να κυλήσει το κουβάρι. Συνεχίζουν με τον ίδιο τρόπο προσέχοντας να μην αφήσουν το σχοινί, γιατί όλο το δίχτυ θα καταρρεύσει. Μπορούν να κυλούν αν θέλουν το κουβάρι ακόμη και στον διπλανό. Η συνεχής κίνηση του κουβαριού θα οδηγήσει σε ένα ιστό. Μπορεί να παιχτεί και με τα παιδιά σε όρθια στάση διασκορπισμένα στην τάξη και κρατώντας την άκρη στο πάτωμα με τα πόδια τους. Τώρα μπορείς να περάσεις μέσα ή κάτω από τον ιστό χωρίς να τον χαλάσεις;
" Πολύχρωμος Ιστός": Παραλλαγή του προηγούμενου παιχνιδιού μιας και έχουν καταλάβει τον τρόπο που δημιουργείται ο ιστός. Ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι που αρέσει ιδιαίτερα στα παιδιά. Τους δίνουμε από ένα μικρό κουβάρι ή μια αρκετά μεγάλη μάλλινη κλωστή που την κρατούν δυο παιδιά (το καθένα μια άκρη). Με την έναρξη μουσικής αρχίζουν και χορεύουν, περνώντας ό ένας ανάμεσα από άλλους μπερδεύοντας έτσι τα κουβάρια τους (ή τις κλωστές). Στη λήξη μένουν ακίνητοι και έχει δημιουργηθεί ένα περίπλοκος πολύχρωμος ιστός και ...καλά ξεμπερδέματα!
" Πολύχρωμος Ιστός": Παραλλαγή του προηγούμενου παιχνιδιού μιας και έχουν καταλάβει τον τρόπο που δημιουργείται ο ιστός. Ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι που αρέσει ιδιαίτερα στα παιδιά. Τους δίνουμε από ένα μικρό κουβάρι ή μια αρκετά μεγάλη μάλλινη κλωστή που την κρατούν δυο παιδιά (το καθένα μια άκρη). Με την έναρξη μουσικής αρχίζουν και χορεύουν, περνώντας ό ένας ανάμεσα από άλλους μπερδεύοντας έτσι τα κουβάρια τους (ή τις κλωστές). Στη λήξη μένουν ακίνητοι και έχει δημιουργηθεί ένα περίπλοκος πολύχρωμος ιστός και ...καλά ξεμπερδέματα!
"Πισοπατώντας με ένα κουβάρι": Τα παιδιά γίνονται ζευγάρια και παίζουν με ένα κουβάρι. Ο κάτοχος του κουβαριού το ξετυλίγει κάνοντας διάφορα σχέδια και ο άλλος ακολουθεί πατώντας πάνω στη γραμμή με όποιο τρόπο του ζητηθεί .π.χ. στις μύτες των ποδιών, τις φτέρνες, κ.λ.π. Όταν φτάσουν στο τέλος της διαδρομής, ο κάτοχος του κουβαριού αρχίζει να μαζεύει το κουβάρι και το παιδί που τον ακολουθούσε πρέπει να κάνει τη διαδρομή περπατώντας προς τα πίσω (με την πλάτη)
"Ο Μίτος της τάξης": Μια παραλλαγή του προηγούμενου παιχνιδιού. Δημιουργούμε μια διαδρομή μέσα από εμπόδια τεχνητά και μη, ανάμεσα σε καρέκλες και τραπέζια ή όργανα γυμναστικής με ένα κουβάρι που ξετυλίγουμε. Καλούμε τα παιδιά να τυλίξουν το κουβάρι περνώντας τα διάφορα εμπόδια ώσπου να τα ξεπεράσουν και να τυλίξουν σωστά το κουβάρι.
"Ιστορίες με ένα κουβάρι": Ένα ζευγάρι ξεκινάει κρατώντας το κουβάρι των ιστοριών. Ο πρώτος που κρατάει το κουβάρι ξετυλίγοντάς το, αρχίζει μια χειμωνιάτικη ιστορία και κινείται στο χώρο. Όταν το αφήσει κάτω ο άλλος πρέπει να συνεχίσει την ιστορία. Εναλλάσσοντας το κουβάρι η ιστορία φτάνει στο τέλος. Τα υπόλοιπα παιδιά παρακολουθούν και μπορούν αν θέλουν στο τέλος να συμπληρώσουν την ιστορία. Μπορούν επίσης να αποφασίσουν με τι μοιάζει αυτό που έφτιαξαν με το κουβάρι και να δουν αν έχει σχέση με την ιστορία τους.
"Πάρε το κασκόλ!": Τα παιδιά σε ομάδες σε μορφή σκυταλοδρομίας, προσπαθούν χωρίς να χρησιμοποιήσουν τα χέρια τους να δώσουν το κασκόλ ο ένας στον άλλο (με το στόμα, με τα πόδια, κλπ). Κερδίζει η ομάδα που θα καταφέρει να περάσει το κασκόλ από όλα τα παιδιά. Καλό είναι οι ομάδες να μη ξεπερνούν τα 5 άτομα.
"Πέτυχε το στόχο!": Τα παιδιά σε ομάδες. Ένα παιδί από κάθε ομάδα κρατά ανοιχτό όσο μπορεί ένα σκούφο. Τα υπόλοιπα παιδιά έχουν στο χέρι τους μια μάλλινη μπάλα ή μικρό κουβαράκι και προσπαθούν από ορισμένη απόσταση να ρίξουν μέσα στο σκούφο την μπάλα τους. Κερδίζει η ομάδα με τις περισσότερες εύστοχες βολές.
"Με κλειστά τα μάτια μπορώ να σε ντύσω στο λεπτό!": Τα παιδιά κάθονται στον κύκλο και καλούμε ένα παιδί που του τυλίγουμε τα μάτια με ένα κασκόλ. δίπλα του τοποθετούμε γάντια, σκούφο, κασκόλ. Κάθε παιδί τον πλησιάζει φορώντας ένα σετ μάλλινων αξεσουάρ που λείπει κάτι πχ. δε φορά σκούφο, ή ένα γάντι,κοκ. Το παιδί που έχει κλειστά τα μάτια καλείται να βρει και φορέσει στο συμμαθητή του αυτό που του λείπει.
"Με κλειστά τα μάτια μπορώ να σε ντύσω στο λεπτό!": Τα παιδιά κάθονται στον κύκλο και καλούμε ένα παιδί που του τυλίγουμε τα μάτια με ένα κασκόλ. δίπλα του τοποθετούμε γάντια, σκούφο, κασκόλ. Κάθε παιδί τον πλησιάζει φορώντας ένα σετ μάλλινων αξεσουάρ που λείπει κάτι πχ. δε φορά σκούφο, ή ένα γάντι,κοκ. Το παιδί που έχει κλειστά τα μάτια καλείται να βρει και φορέσει στο συμμαθητή του αυτό που του λείπει.
"Ποιος θα ντυθεί πιο γρήγορα;":
Κατασκευάζουμε το ζάρι. Τα παιδιά έχουν μπροστά τους γάντια, σκούφο, κασκόλ. Κάθε παιδί ρίχνει το ζάρι και φορά το αντίστοιχο αξεσουάρ που θα τύχει. Αν το έχει ήδη φορέσει χάνει τη σειρά του. Κερδίζει όποιος ντυθεί πρώτος.
Φυσικά πριν παίξουμε και ζεσταθούμε, γνωρίσαμε το μαλλί , τον αργαλειό, τη διαδικασία που ακολουθείτε για να γίνει το μαλλί πουλόβερ, σκούφος, γάντια και όχι μόνο. Προσπαθήσαμε να ρίξουμε τη σαΐτα με την κλωστή και να την φέρουμε κοντά με το χτένι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου